Kurumsal Tanıtım


İhlas Gazetecilik A.Ş.
(Türkiye Gazetesi)

Yayın hayatına 22 Nisan 1970 tarihinde başlayan Türkiye Gazetesi (www.turkiyegazetesi.com.tr), kuruluşundan bugüne sahibi ve yayın politikası değişmemiş tek ulusal gazete olarak faaliyetlerine devam etmektedir.

Türkiye Gazetesi, gerçek ve doğru habercilik anlayışına sahip, basın-yayın ahlak ve ilkelerini tavizsiz uygulayan, evrensel ve çağdaş değerlere bağlı yayıncılık çizgisini benimseyen bir gazete olma özelliğini korumaktadır.

Türkiye Gazetesi, tecrübeli yönetim anlayışı, istikrarlı yayın çizgisi, marka bilinirliği ve kuvvetli okuyucu tabanı ile rekabet gücü yüksek bir yayın organı olarak medya sektöründe yer almaktadır.

Türkiye Gazetesi, 2013 yılının başında “Yeni Gazetecilik” anlayışıyla içeriğinde ve yazar kadrosunda önemli değişiklikler yaparak, ebadını daraltıp, mizanpajını yeniledi ve daha rahat okunabilen bir görünüme kavuştu.

Türkiye Gazetesi, içeriğin yanı sıra güçlü bir teknik ve dağıtım altyapısına da sahiptir. İstanbul, Ankara, İzmir, Adana, Trabzon ve Antalya’da baskı tesisleri bulunan Türkiye Gazetesi’nin sadece İstanbul tesisinin kapasitesi saatte 55,000 adet gazetedir. Ankara, İzmir, Adana, Trabzon ve Antalya’da bulunan baskı tesisleri sayesinde, yerel haberlerle desteklenen sayfalar üreterek her bölgenin gündemine hitap edilmektedir.

İhlas Gazetecilik A.Ş. bünyesindeki matbaa işletmeleri ile yayın yönetiminin entegrasyonunu güçlendiren yeni yapı, ulusal ve yerel gazetelere, yayınevlerine ve reklam ajanslarına verilen baskı hizmetinin daha nitelikli hale gelmesini sağlamıştır.

Şirket dinamiklerini çok daha aktif hale getiren bu yeni yönetim modeli, grafik tasarımdan baskıya kadar komple baskı çözümleri sunma imkanı sağlamıştır. Ulusal ve yerel gazetelerin yanında birçok dergi, insert, broşür ve kitabın baskıları da baskı tesislerinde yapılmaktadır.

Türkiye Gazetesi, bayiden satışın yanı sıra, elden dağıtım modelinin Türkiye’deki ilk uygulayıcısı olarak, ev ve işyerlerine doğrudan gazete dağıtımı yapmaktadır. Dünyada özellikle A.B.D. ve Japonya’da çok yaygın olarak uygulanan elden dağıtım sistemi, okuyucu ile sağlam bir iletişim kurmakla beraber satış istikrarı da getirmektedir. Elden dağıtım ağı aynı zamanda İhlas Grubu’nun pazarlama faaliyetlerine önemli bir müşteri tabanı sağlamaktadır.